L’Aula de Poesia inicia la programació amb un recital de Julieta Valero

Assistents a l’Aula de Poesia. Foto: Miguel Lorenzo

Carolina Salvador. L’Aula de Poesia de la Universitat ha obert la programació per al curs 2012-2013 amb una lectura de poemes de Julieta Valero. La filòloga i poeta madrilenya es va acostar aquest dimarts a la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació, on va recitar algunes de les seues obres.

La directora de l’Aula, Begoña Pozo, va presentar la nova programació i tant ella com l’autora van concedir una entrevista a Ràdio Universitat. Podeu escoltar un reportatge de l’acte amb les impressions d’alguns estudiants que hi van assistir ací.