ENTREVISTA: Tony Palmer: “Leonard Cohen volia deixar d’actuar perquè creia que no li donava al públic el que aquest li demanava”

Tony Palmer. Foto: Miguel Lorenzo

Lorena Hernández. “Si em preguntes què li passava pel cap en aquell temps, no crec que mai puga respondre a la pregunta, perquè així són els artistes”. És només un xicotet apunt que pinzella no només Leonard Cohen, sinó també Tony Palmer, director del documental sobre el cantautor canadenc Bird on a Wire, inèdit fins ara a Espanya i que ha sigut estrenat a la Universitat de València. El realitzador britànic s’ha desplaçat als estudis de Ràdio Universitat per a participar en una entrevista que es pot escoltar ací i en la qual revela alguns dels secrets de la producció, així com la seua relació amb Leonard Cohen i la personalitat del cantant canadenc. L’entrevista es pot escoltar ací.

infouniversitat © 2019 All Rights Reserved