Més de 600 persones participaren en l’Itinerari Saludable de la Universitat

REDACCIÓ. Més de sis-centes persones gaudiren el passat diumenge 30 de setembre d’un solidari passeig amb motiu del III Itinerari Saludable de La Nau Gran/Divina Pastora.

L’amenaça de gota freda no va impedir que alumnes de La Nau Gran, famílies i membres de la comunitat universitària recorregueren els tres quilòmetres que separen el Jardí Botànic de l’edifici del Rectorat, a través del jardí del Túria. L’Itinerari Saludable és una iniciativa encetada fa tres anys i que cada vegada compta amb més adeptes. En acabar el recorregut els assistents van poder gaudir d’un esmorzar també saludable.

En el programa Caleidoscopi de Ràdio Universitat  podeu escoltar un reportatge amb la intervenció d’alguns dels assistents, clicant ací:

Participants en l’edició 2012 de l’Itinerari Saludable