Arranca el Festival de Benvinguda amb teatre i cinema

REDACCIÓ. El Festival de Benvinguda de la Universitat ha començat aquesta setmana amb la programació teatral i cinematogràfica. La Mostra de Teatre Universitari ha iniciat les representacions a l’edifici de la Nau amb Nit de reis, de William Shakespeare, a la qual seguirà Morir o no morir, un espectacle de creació col·lectiva. També es podrà assistir a Amics de l’ànima, de Laura de Weck, i Lorca, Calderón y los estudiantes de Babel, un espectacle d’Escena Erasmus de la Universitat de València per a Las Huellas de la Barraca 2012 que tancarà el cicle. La programació teatral acabarà el 31 d’octubre.
El cinema també ha començat aquesta setmana a Burjassot, Gandia i Ontinyent, i fins el 28 d’octubre es podran veure pel·lícules com ara Prometheus, Els nens salvatges i Le père demes enfants.
A més del cinema i el teatre, els concerts i les exposicions ompliran de cultura diversos espais de la institució acadèmica, així com algunes sales de la ciutat de València. Les activitats acabaran el dia 31 amb l’últim concert, a càrrec de Mishima i The New Raemon.

New Raemon.

Música i art
La setmana que ve els Concerts de Benvinguda i l’art, amb la inauguració dilluns d’Art Públic/Universitat Pública, centraran les activitats.
La Habitación Roja, Polock, Bongo Botrako, Aspencat, Mishima i The New Raemon són els grups que enguany protagonitzaran els Concerts de Benvinguda de la Universitat de València. La fórmula d’un únic concert central en l’equador de les activitats que conformen la Setmana de Benvinguda ha donat pas a tres concerts que se celebraran els dies 25, 26 i 31 d’octubre a la Sala Noise de València. El preu de les entrades, que ja estan a la venda, és de 5 euros per concert i la recaptació es donarà a Pobresa Zero. Les entrades es poden adquirir en www.clickentrada.com.
Un dels plats forts també serà el concert d’activació de la Borsa Pop-Rock de la Universitat, el dia 30. En aquesta ocasió actuaran a la Sala el Loco (amb entrada gratuïta) els grups Make some are us i Emma get wild, a partir de les 22 hores.

Toni Albà.

Toni Albà, a Ontinyent
Ontinyent també tindrà les seues pròpies activitats. L’actor català Toni Albà –conegut per la seua participació en el programa de TV3 Polònia– actuarà el dijous 25 d’octubre, a les 20 hores, al Teatre Echegaray. L’entrada és gratuïta amb invitació. El mateix dia, a les 17 hores, hi haurà música i teatre amb Kaoba a la plaça de Sant Domènech.
Tota la informació es pot consultar en http://benvinguda.blogs.uv.es/.

infouniversitat © 2019 All Rights Reserved