Els tennistes Ferrero i Ferrer, hui al Centre Cultural La Nau

Claustre Obert organitza per a hui dijous, 18 d’octubre, un debat que reunirà els dos millors tennistes valencians de la història: Juan Carlos Ferrero i David Ferrer.

El debat, que porta com a títol Tennis i esport d’elit, l’experiència personal en el circuit, es realitzarà a les 20 hores al Paranimf del Centre Cultural La Nau. L’entrada és lliure fins completar la capacitat de la sala. Juan Carlos Ferrero va ser el número u de la classificació mundial ATP el 2003 i aquest debat a la Nau s’ha convertit també en un homenatge a la seua figura, ja que el d’Ontinyent abandona la competició després del València Open 500, un torneig que començarà dissabte que ve i que reuneix els dos tennistes valencians i els més importants del moment actual. Al seu torn, David Ferrer és l’actual número cinc del circuit.

L’acte estarà presentat i moderat pel professor de Sociologia i Antropologia Social de la Universitat de València Ramón Llopis. Claustre Obert és un espai de debat creat per la Universitat de València amb la col·laboració del diari El País per tal d’analitzar els temes més rellevants de l’actualitat.