Julio Hurtado: “Els valencians tenim condicions ideals per a incorporar la música a les aules i hem d’aprofitar-les”

REDACCIÓ. La música té beneficis educatius i socials per a lluitar contra l’abandó i l’absentisme escolars. És la conclusió d’una tesina dirigida pel professor de Magisteri de la Universitat de València Julio Hurtado. Un resultat important, si es té en compte el greu problema que afronta Espanya i la Comunitat Valenciana quant a fracàs escolar, amb taxes d’abandó prematur que dupliquen la mitjana europea.

En el següent enllaç es pot escoltar l’entrevista que Ràdio Universitat ha fet a Julio Hurtado en l’espai A fons. Cliqueu ací