Primer Premi de Talents en Comunicació Digital

REDACCIÓ. Si vos agrada la comunicació digital i estudieu en una universitat espanyola ja podeu participar en la primera edició del Premi Talents en Comunicació Digital. El concurs consisteix en l’elaboració per parelles d’un projecte multimèdia, centrat en la creació d’un portal especialitzat en qualsevol branca de la comunicació. L’objectiu és el disseny d’una plataforma, el seu llançament i difusió, tenint en compte accions de promoció en xarxes socials.

La ferramenta per a dur a terme el projecte ha de ser WordPress. Els projectes han de ser col·lectius. Per a generar els continguts multimèdia, els participants tenen un temps limitat: cinc dies, comptats des de la data de llançament de la comunicació.
El premi per a la parella guanyadora consistirà en un entrenament durant una setmana en una de les següents empreses: Lainformacion.com, Grupo Z i ARI (Associació de Revistes d’Informació).

Les inscripcions s’han d’enviar a rmaria.mateos@uem.es o davidjose.lavilla@uem.es abans del 23 d’octubre a les 19 hores.