Una miscel·lània sobre l’Horta reivindica el compromís i l’acció política per a la seua conservació

REDACCIÓ. Cridar l’atenció sobre la desaparició de l’Horta de València i buscar eixides per a la seua conservació. Són els principals objectius d’una miscel·lània que la Universitat de València ha estrenat sobre aquesta qüestió. Un llibre, L’Horta de València, un paisatge cultural amb futur incert, un documental, L’horta, al costat de casa, i la mostra fotogràfica Hortografies són les tres peces d’un mateix guió: el de conscienciar sobre la importància d’aquest paisatge típic valencià, que a més és patrimoni de totes i tots.

En l’espai Caleidoscopi de Ràdio Universitat podeu escoltar un reportatge sobre el tema. Feu clic ací