LA HABITACIÓN ROJA: “S’estan matant les possibilitats de desenvolupar una carrera musical”

La música enfronta una nova època, en la qual les conseqüències de les retallades en l’àmbit cultural tindran el seu impacte en el futur. És l’opinió del vocalista del grup valencià La Habitación Roja, una formació que actua aquesta nit a la Sala Noise en el marc de les activitats del Festival de Benvinguda de la Universitat de València. El grup interpretarà els seus grans èxits, especialment els temes del seu últim àlbum, Fue eléctrico, que ha rebut una molt bona acollida tant de crítics com del públic. Ràdio Universitat, en el seu espai A fons, ha parlat amb el cantant de La Habitación Roja.

Podeu escoltar
l’entrevista clicant ací