José Merello, cantant de Rubick: “Per a fer un determinat estil musical l’idioma importa”

Són valencians i enceten un camí que no saben on els conduirà, encara que somnien en poder viure d’allò que més els agrada fer: la música. Es tracta dels grups Rubick i Make Some Are Us. Ambdós han actuat a la Sala El Loco de València dins de les activitats programades en el marc del Festival de Benvinguda de la Universitat.

L’espai de Ràdio Universitat A fons ha entrevistat els dos grups. Han parlat del present, del futur, de projectes i il·lusions, però sobretot de cançons. Podeu escoltar-los en el següent enllaç:

infouniversitat © 2019 All Rights Reserved