L’art més provocador de l’Equip Realitat, a la Nau

El Patronat Martínez Guerricabeitia de la Universitat de València ha inaugurat la programació d’aquest curs amb l’exposició Equipo Realidad: crítica, autoria i identitat, una mostra que aborda la trajectòria conjunta dels pintors Jordi Ballester i Joan Cardells, membres de l’Equip Realitat, el recorregut pictòric del qual va començar en febrer del 1966 i va culminar el 1976. Comissariada per Javier Lacruz, aquesta mostra oberta a la Sala Martínez Guerricabeitia de la Nau, que es podrà visitar fins el 27 de gener del 2013, permet acostar-se a una trentena d’obres de l’Equip Realitat. Peces del final de la dictadura d’un dels grups més destacats de l’art valencià en una iniciativa que acostarà al públic obres desconegudes fins ara, ja que les peces creades durant l’etapa italiana del grup no s’havien exposat encara a Espanya.