Tractaments personalitzats per a combatre malalties com ara el càncer

La clau per al disseny de noves teràpies contra malalties com ara el càncer o l’Alzheimer. Un equip multidisciplinari format per diverses universitats, entre les quals la de València, ha desenvolupat un nanodispositiu que permetrà l’accés a l’interior de les cèl·lules de manera individualitzada i l’elaboració de tractaments personalitzats. Es tracta d’un pas endavant molt important, que obri nous camins d’investigació.

L’espai A fons de Ràdio Universitat ha entrevistat Ana Costero, una de les investigadores que han participat en aquest projecte. Podeu escoltar l’entrevista ací.