El Festival Cinema i Drets Humans denuncia la situació de dones i xiquets a zones de conflicte

Fotografia de Gervasio Sánchez, un dels reporters que han col·laborat en el documental Los ojos de la guerra.

REDACCIÓ. El Col·legi Major Rector Peset i les facultats de Dret i de Filologia, Traducció i Comunicació són les seus a la Universitat de València d’algunes de les projeccions del Festival de Cinema i Drets Humans que organitza la Fundació per la Justícia. La iniciativa arriba a la seua cinquena edició amb la programació d’onze pel·lícules de diferents temàtiques, entre les quals hi ha el documental Los ojos de la guerra, que denuncia la violació dels drets humans a través de la vida, la mirada i els testimonis dels reporters de guerra. La projecció serà a les 19 hores de dimecres 21 al Club Diario Levante amb la participació del càmera de TVE José Luis Márquez; i a la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació dijous 22 a les 17 hores. Entre els temes que tracten els documentals que es projectaran es troben la Primavera Àrab, la privatització de l’aigua a Bolívia o el tràfic de dones, entre altres, i també s’han programat diverses taules redones.

Ràdio Universitat ha parlat amb Alfredo Jiménez, de la Fundació per la Justícia, en el programa Fes pinya. Podeu saber més sobre el cicle clicant ací.