El finançament ‘crowdfunding’ es posa al servei dels emprenedors a la Universitat

REDACCIÓ. El sistema de finançament col·lectiu a través de la xarxa, també anomenat crowdfunding, ha incrementat exponencialment la seua popularitat els últims anys i s’han creat desenes de plataformes amb aquesta finalitat. Mitjançant aquest sistema es posen en contacte persones o grups que tenen un projecte amb altres que estiguen interessades en fer donacions, tant econòmiques com de qualsevol tipus de recursos, per a obtindre així finançament.

La Universitat de València ha volgut aprofitar aquesta nova eina i ha posat en marxa la plataforma UniEmprén, que incorpora el crowdfunding entre els serveis que ofereix als joves emprenedors i que està destinada a estudiants o titulats universitaris.

El programa En xarxa de Ràdio Universitat ha tractat aquest nou sistema de finançament. Podeu escoltar el reportatge en l’enllaç-