Lambda compleix 25 anys en defensa de les minories sexuals amb l’exposició ‘La força dels somnis’ a la Nau

REDACCIÓ. Lambda col·lectiu de lesbianes, gais, transsexuals i bisexuals commemora els seus vint-i-cinc anys d’història amb una exposició al Centre Cultural La Nau de la Universitat de València. La força dels somnis és una mostra que es pot visitar a la Sala Oberta fins el pròxim 6 de gener. S’hi arreplega tot un seguit de material gràfic i audiovisual dels vint-i-cinc anys d’aquesta entitat dedicada a la defensa dels drets de les minories sexuals.

Amb la inclusió de fragments radiofònics del mític programa dels huitanta La pinteta rebel, o desenes de cartells de sensibilització de l’últim quart del segle passat, l’exposició La força dels somnis és, en definitiva, un recorregut d’història viva en la defensa dels drets humans. Dur a terme tot això només ha sigut possible gràcies als milers de persones que han format part, altruistament, del voluntariat del col·lectiu Lambda.