L’onzena promoció de La Nau Gran ja té el seu diploma

Els alumnes de l’onzena promoció de La Nau Gran han obtingut els seus diplomes després de superar un dels nou itineraris formatius que els ofereix la Universitat de València en diverses especialitats al llarg de tres cursos. Els alumnes de més de 55 anys s’han mostrat agraïts per l’oportunitat d’estudiar a la Universitat.

Ajudes econòmiques per als estudiants de La Nau Gran 2012-2013
D’altra banda, la Delegació d’Estudiants, mitjançant el Servei d’Extensió Universitària, convoca ajudes econòmiques per als estudiants de La Nau Gran que reunisquen els requisits econòmics i acadèmics indicats en la convocatòria. El termini de presentació de les sol·licituds acaba el 4 de desembre a les 14 hores. Tota la informació es pot consultar en la web del Servei d’Extensió Universitària, podeu accedir-hi fent clic ací.