Màgia per a conscienciar en el reciclatge d’aparells electrònics i elèctrics

REDACCIÓ. La Universitat de València acull des de dilluns 26 i fins el 29 de novembre la campanya Nada por aquí, mucho por allá, destinada a fomentar el reciclatge dels residus d’aparells electrònics i elèctrics (RAEE). La iniciativa consisteix en un mostrador en el qual un parell de mags fan trucs i es facilita a l’estudiantat informació sobre com desfer-se d’aquestes deixalles. Els actes es realitzen en els tres campus de la Universitat, entre les 10 i les 14 hores, i per les vesprades de les 14:30 fins les 18 hores.