Seixanta estudiants i cinc professors de Fisioteràpia assisteixen els esportistes de la marató de València

REDACCIÓ. Més de seixanta alumnes de Fisioteràpia i cinc dels seus professors van assistir diumenge 18 de novembre els esportistes que van realitzar la marató de València, entre els quals el primer i el segon classificats, Luka Kolobe Kanda i Joel Kemboi Kimurer.

En el programa El temps dels esports de Ràdio Universitat  han explicat algunes de les tècniques utilitzades tot aprofundint en els aspectes més necessaris per a tractar físicament els esportistes que corren aquest tipus de proves atlètiques. Podeu escoltar-los ací.

Galeria d’imatges