L’expert Ricard Martínez adverteix del perill de les fotografies en internet

REDACCIÓ. Els usuaris de xarxes socials són cada vegada menys conscients dels mecanismes de control en internet. Així ho adverteix el professor de la Universitat i expert en protecció de dades Ricard Martínez en el programa ‘En xarxa’ de Ràdio Universitat.

L’ús de les xarxes socials està acompanyat de mecanismes de control i rastrejos per part dels buscadors per internet, que en ocasions són imperceptibles. La recerca de treball està relacionada directament amb el que es penja en la xarxa i la dificultat d’eliminar documents, tant fotogràfics com de text, representa un problema complex.

‘En xarxa’ analitza aspectes relacionats amb aquesta problemàtica i els marcs legals que ajuden a un bon ús de les xarxes socials. Podeu escoltar el programa ací.