La Universitat de València presenta el nou vídeo que actualitza la imatge de la institució

REDACCIÓ. La Universitat de València ha elaborat un nou vídeo que actualitza la imatge de la institució acadèmica i introdueix les novetats referides a titulacions, serveis, instal·lacions i investigacions amb què compta en l’actualitat. El vídeo, que ha sigut realitzat pel Vicerectorat de Comunicació i Relacions Institucionals, compta amb nous formats audiovisuals que substitueixen l’antic Saber i futur realitzat l’any 2007 i que ha servit com a recurs de comunicació institucional a tota la comunitat universitària i al conjunt de la societat.