La campanya de Nadal dóna treball a nou mil persones a la província de València

REDACCIÓ. A la província de València al voltant de nou mil persones han sigut contractades per a treballar durant la campanya de Nadal. Aquesta és una de les dades que s’extrauen d’un informe realitzat per l’empresa de contractació temporal Adecco.

Durant les festes de Nadal tradicionalment molts estudiants han aprofitat per aconseguir ingressos extra mitjançant un lloc de treball temporal. Però a causa de la gran quantitat de parats que hi ha actualment, l’informe apunta a un increment de treballadors majors de 45 anys, mestresses de casa o aturats de llarga durada que competeixen amb els joves pels mateixos llocs de treball.

Les àrees comercials i l’hostaleria són els sectors que necessiten cobrir més vacants en aquests mesos, gràcies a l’impuls consumista i a les reunions familiars i amb amics a bars i restaurants. És per això que els perfils més demanats per les empreses són comercials, com ara promotors, dependents, caixers, o bé cambrers i cuiners per al sector hostaler.

Aquesta i molta més informació es pot escoltar en el programa ‘Ocupa’t’ de Ràdio Universitat, fent clic ací.