Petra Maria Pérez apunta que el consum de videojocs entre aturats augmenta perquè permet l’evasió

Petra Maria Pérez. Foto: Miguel Lorenzo

REDACCIÓ. Des de fa més d’una dècada un dels productes estrella de les compres de Nadal són els videojocs, els quals s’han imposat tant en xiquets com en adults. Petra Maria Pérez, catedràtica de Teoria de l’Educació a la Universitat de València, afirma que s’ha produït una evolució en el consum i regal de videojocs, deguda en bona mesura a la tecnologització de la societat. També en un context de crisi social i monetària el nombre de consumidors de videojocs s’ha disparat, ja que serveixen com a forma d’evasió i divertiment.

Petra Maria Pérez ha participat en el programa ‘En xarxa’ de Ràdio Universitat, on ha parlat de la importància del videojoc des de les vessants educatives, comercials i sociològiques. Podeu escoltar el programa clicant ací.