L’exposició ‘Cal·ligrafies de la malaltia’ es tanca a Ontinyent amb dues mil visites

REDACCIÓ. L’exposició Cal·ligrafies de la malaltia. Lletra de metge, que ha estat fins el 6 de gener al Centre Cultural Caixa Ontinyent, ha tingut prop de dos mil visitants. La mostra feia una particular revisió de l’escriptura manual dels facultatius de l’últim segle.

El comissari de l’exposició, Ricard Huerta, ha mostrat la seua satisfacció per l’acollida d’aquesta original mostra. Per a Huerta, un dels factors clau de l’èxit de la mostra “ha estat sens dubte el fet d’haver personalitzat l’exposició, ja que tot i partir d’una mostra més general, la col·laboració de la família Galiana en l’arreplegada de materials ens ha permés que la mostra tinguera documentació pròpia a Ontinyent, i ha posat en valor i reivindicat un patrimoni com el que es mostrava”. Huerta destaca també la sala d’exposicions del Centre Cultural Caixa Ontinyent com “un espai molt net, cèntric i ideal per a una mostra com aquesta”.

El president de la Fundació Campus Ontinyent i alcalde de la ciutat, Jorge Rodríguez, ha mostrat així mateix la seua satisfacció per la gran acollida que ha tingut la mostra, de la qual ha destacat l’alta participació de visites entre els estudiants de totes les edats de la ciutat gràcies a uns tallers didàctics coordinats des del Departament d’Educació de l’Ajuntament d’Ontinyent: “Fer interactiva aquesta exposició ha estat clau per a fomentar les visites a una molt interessant mostra que només es podia veure a València, i que gràcies a la Fundació Campus Ontinyent no sols ha arribat a la nostra ciutat, sinó que ha comptat amb una acollida excepcional”.