La Universitat de València becarà 130 esportistes perquè participen en els campionats oficials

Foto: Miguel Lorenzo

JORGE CHENOVART. El Servei d’Educació Física i Esports ha obert el termini de sol·licituds d’ajudes per als esportistes universitaris que participen en competicions oficials, en representació de la Universitat de València, per al curs 2012-2013.
D’altra banda, també està oberta la inscripció d’activitats, competicions i cursos del segon quadrimestre, on s’ofereix un ampli ventall de possibilitats a l’alumnat: quaranta cursos diferents, més d’una trentena d’esports de competició i noves activitats esportives com ara la zumba fitness, una disciplina que combina els balls llatins amb la gimnàstica esportiva.
Totes aquestes qüestions s’han tractat en el programa El temps dels esports de Ràdio Universitat, amb un reportatge en profunditat de la disciplina de moda a la Universitat, la zumba fitness. Podeu escoltar el programa clicant ací.