Les jugadores d’handbol expliquen la dificultat de compaginar els estudis i l’esport professional

REDACCIÓ. L’handbol espanyol està de moda recentment, a causa de la brillant participació de la selecció masculina en el Mundial celebrat fa unes setmanes a Espanya, en el qual van aconseguir proclamar-se campions. Aquesta gesta posa de manifest la necessitat de situar altres esports en el més alt de l’actualitat esportiva nacional.

A la Universitat de València els equips d’handbol masculí i femení que competeixen en el Campionat Interuniversitari també destaquen per la seua capacitat de treball, constància i, sobretot, la compaginació dels estudis amb la pràctica de l’esport. De fet, molts dels esportistes de la Universitat han tingut la possibilitat d’entrar als graus per ser esportistes d’elit, és a dir jugant en un equip professional.

Amb motiu de la celebració de la victòria en el Campionat del Món de la selecció espanyola, el programa El temps dels esports de Ràdio Universitat  aprofundeix en la tasca de les jugadores d’handbol de la Universitat, amb un reportatge sobre aquest esport que combina un gran esforç físic amb la tècnica del maneig de la pilota. Podeu escoltar-lo clicant ací.