Benvinguts a València, estudiants dels cinc continents

Estudiantat participant en la jornada VLC/Campus. Foto: Miguel Lorenzo

REDACCIÓ. Quan acabe aquest curs a la ciutat de València hauran vingut més de tres mil quatre-cents estudiants universitaris de fora de l’Estat Espanyol. Dos mil dels quals a la Universitat de València i mil quatre-cents a la Politècnica. El Campus d’Excel·lència Internacional VLC/Campus, integrat per les dues universitats i el CSIC, va organitzar una jornada de benvinguda per a presentar-los les institucions acadèmiques i la ciutat.

Els actes, que van tindre lloc a la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació, van ser dijous 14 de febrer. En aquest vídeo tens més informació sobre la jornada:

Dels més de tres mil quatre-cents estudiants i estudiantes, un miler (cinc-cents cinquanta a la Universitat de València i quatre-cents cinquanta a la Universitat Politècnica) estudien en aquest segon semestre. Majoritàriament vénen a través del programa Erasmus, però també prop de tres-cents arriben a través de programes internacionals de mobilitat extraeuropea.

En la jornada van participar Olga Gil Medrano, vicerectora de Relacions Internacionals i Cooperació de la Universitat de València; Juan Miguel Martínez Rubio, vicerector de Relacions Internacionals i Cooperació de la Universitat Politècnica de València; Francisco José Mora Más, vicerector de Planificació i Innovació de la Universitat Politècnica de València; i Clara Martínez Fuentes, vicerectora de Sostenibilitat, Campus i Planificació de la Universitat de València.

Galeria d’imatges. Fotos: Miguel Lorenzo