La missió de reclutament de l’ONU visita València amb ofertes de treball

REDACCIÓ. La missió de reclutament de les Nacions Unides va visitar València divendres 12 d’abril amb l’objectiu d’informar dels perfils professionals i directius que aquest organisme internacional busca per a dur a terme alguns dels seus programes. La visita va ser al matí a la seu de la Universitat Politècnica de València, i de vesprada a la Conselleria d’Ocupació de la Generalitat, i va comptar amb la presència de nombrosos estudiants i estudiantes de la Universitat.

En el programa Ocupa’t de Ràdio Universitat, dedicat a conéixer les últimes ofertes de treball i beques, podeu trobar més informació sobre els tipus d’activitats i requisits per accedir a aquesta convocatòria de l’ONU. Per a escoltar el programa clica ací.

Entre altres qüestions, l’estudiantat estava interessat en rebre consells per a fer la sol·licitud, també volia informar-se del tipus de treball que s’ofereix, com lliurar currículums, les pràctiques o en quines seus de l’organisme internacional es pot treballar.

Així, entre altres ofertes, hi ha vacants habituals com ara el Young professional program (per a joves menors de trenta-dos anys), ofertes de reclutament local i vacants per a projectes temporals, així com pràctiques de dos a sis mesos, o fer un programa de voluntariat. També es va parlar dels requisits indispensables, entre els quals l’idioma anglés, encara que, segons el tipus de convocatòria, es pot acceptar algun altre idioma com ara el francés.

Més informació en https://careers.un.org