Connect Mobile, una aplicació per a reunions virtuals a la Universitat

REDACCIÓ. El Servei d’Informàtica de la Universitat de València ja permet la utilització de la aplicació Connect Mobile, la qual complementa la plataforma de videoconferències de la institució acadèmica i permet participar activament en reunions virtuals de la Universitat des de qualsevol lloc, en qualsevol moment i amb qualsevol dispositiu mòbil (iOS i Android).

Les utilitats d’aquesta nova ferramenta consisteixen en participar en i administrar les reunions des del mateix dispositiu mòbil, mantindre una videoconferència multiusuari amb la càmera del mateix dispositiu, compartir continguts i presentacions amb altres assistents i col·laborar plenament en la reunió amb pissarres, xats, enquestes i altres Pods. Ja és possible usar aquesta aplicació en els iPAD, Tablet, Smartphone, BlackBerry o qualsevol dispositiu amb sistemes iOS i Android.

“Permet per exemple fer un treball col·laboratiu, seguir una xarrada o una demostració en directe”, ha destacat l’analista de sistemes del Servei d’Informàtica José Miguel Femenía, en declaracions al programa En Xarxa de Ràdio Universitat. Els avantatges per al professorat són molts. Per exemple, que l’alumnat puga seguir una sessió des de qualsevol lloc, encara que l’expert ha destacat que cal una connexió a internet amb un ample de banda suficient per a seguir amb qualitat les reunions virtuals.

El programa En Xarxa de Ràdio Universitat ha entrevistat José Miguel Femenía per a conéixer tots els detalls d’aquesta aplicació. Pots escoltar l’entrevista fent clic ací.

Reunió virtual

Pròximament es realitzarà una reunió virtual des del Servei d’Informàtica a la qual pot inscriure’s qualsevol PDI i PAS. L’objectiu és que cada persona puga provar el programari amb el dispositiu portàtil. Cal fer clic ací per a informar-se’n:

Pots descarregar el programari Connect Mobile (gratuït) en els enllaços següents: