Handsome & Gretel, música amb la part del conte que no et van contar

REDACCIÓ. Débora (veu), estudianta d’Infermeria a la Universitat de València; Pablo (guitarra), qui va estudiar Periodisme; i Sara (violoncel i piano), actualment formant-se com a compositora al Conservatori, són els integrants de Handsome & Gretel. Un grup del gènere indie que canta històries per al xiquet/xiqueta que tots portem dins.

Estan junts des de fa dos anys i han tret un disc, Tales to sleep tonight. La temàtica de les seues cançons és molt variada. “Introspectiva, egocèntrica. Hi ha cançons que parlen d’amor, de sentir que no pertanys a aquest món (filosòfica), però altres tracten temes com ara home que va darrere de dona i ella el rebutja”, sintetizen. Aquestes declaracions les han fetes en el programa de Ràdio Universitat Camden

El grup va començar amb Pablo, i després es van integrar les altres dues membres. Tenen veu, violoncel, piano, cors i guitarra, però també han tingut baix, i actualment busquen percussió, a fi de donar més ritme a la seua música, si bé el violoncel ha quedat “prou original”, ja que, en les seues paraules, fa de baix i de melodia.

Els interessos musicals de Handsome & Gretel, segons la seua pàgina de facebook, són “viure de la música fins que la música puga viure d’ells”, i entre els artistes que els agraden citen Radiohead, Vetusta Morla, Love of Lesbian, She & Him i The Smiths.

Pots contactar amb aquesta formació musical de la ciutat de València i escoltar la seua música a través dels enllaços següents: