Les Falles més divertides amb La Fallereta, una app creada al Parc Científic

image

REDACCIÓ. L’empresa Develapps del Parc Científic de la Universitat de València ha llançat al mercat el joc La Fallereta, una atractiva aplicació a través de la qual es pot conéixer la ciutat de València, descobrir les Falles i aprendre les dites populars valencians més conegudes.

L’aplicació, que és gratuïta i està disponible per a les plataformes Android i iOS, es pot descarregar des del seu web.

L’actualitat és el plat fort d’aquest joc, ja que en ell cal ajudar una fallera a sobreviure en el món de la festa, soroll i diversió, esquivant els petards fallers i fins i tot sortejant els desperfectes del trencadís. Des de l’empresa Develapps expliquen que tenen previst realitzar més jocs inspirats en La Fallereta, basats en les festes populars valencianes més conegudes, com ara els Moros i Cristians o la Tomatina. L’empresa ja ha sorprés en anteriors ocasions amb el Premi a la Millor App d’Espanya 2012 per GOW i altres premis internacionals.