Es busca estudiant de Periodisme per a la cobertura informativa del Festival de Migmetratges La Cabina

Cabina

REDACCIÓ. EL HYPE, la revista oficial del Festival de Migmetratges La Cabina, un certamen de projecció internacional que tindrà lloc a València entre el 6 i el 16 de novembre, ha obert una convocatòria per a estudiants del Grau de Periodisme de la Universitat de València, amb la finalitat de triar-ne un o una que cobrirà informativament la setena edició de l’esdeveniment. El període d’inscripció finalitza el pròxim 19 d’octubre.

El jurat, format per membres de la redacció de la revista, farà públic el nom de la persona elegida el 27 d’octubre, a través de les xarxes socials. L’objectiu d’aquesta iniciativa és que els joves periodistes tinguen l’oportunitat de viure una experiència pràctica en l’àmbit de la informació cultural, en un certamen cinematogràfic. La persona que resulte seleccionada realitzarà la cobertura periodística del festival amb la supervisió de la redacció de la revista EL HYPE.

El treball a desenvolupar serà la redacció d’un mínim de sis articles, els quals poden incloure crítiques, entrevistes o rodes de premsa. La contraprestació és l’acreditació per assistir a tots els actes i projeccions del festival, la participació en l’equip de redacció d’EL HYPE i una remuneració equiparada a la de la resta de col·laboradors per article publicat.

A la convocatòria es poden presentar els estudiants de Grau de Periodisme de la Universitat de València que estiguen matriculats el curs 2014-2015 i per a inscriure-s’hi s’ha de clicar en el banner de la convocatòria que hi ha en la revista, on es troben les bases. Per al procés de selecció cal enviar un correu electrònic a contacto@elhype.com, aportant el currículum, el comprovant de matriculació i una crítica de cinema de dues-centes paraules d’una pel·lícula a l’elecció del participant.