La biodiversitat marina com a objecte de debat

Presentación de PowerPoint

REDACCIÓ. Parlem del mar és el títol del cicle de conferències sobre biodiversitat marina i el seu estudio i/o protecció que organitza el Grup d’Estudiants de Biologia Marina Bio Blau de la Universitat de València. La pesca il·legal, la biodiversitat de la mar Menor, els invertebrats de les profunditats marines… són alguns dels temes de les xarrades que tindran lloc cada dijous a les 18:30 hores a l’Aulari Interfacultatiu del Campus de Burjassot-Paterna.

Així, el proper 20 d’octubre (l’únic acte que no serà dijous) Javier Murcia, de WWF (Fons Mundial per a la Naturalesa), impartirà la xarrada La llacuna màgica: biodiversitat de la mar Menor. El 6 de novembre serà la conferència Què són els sifonòfors i sobre la seua aportació al zooplàncton, a càrrec d’Elena Guerrero. Adriana Mechó, el 20 de novembre, parlarà sobre Els habitants del costat fosc: invertebrats de les profunditats marines. Mentre que Ross Daley, el dia 27, impartirà la conferència Can marine reserves conserve vulnerable sharks in the deep sea? (Poden les reserves marines conservar taurons vulnerables en la mar fonda?). El cicle es tancarà l’11 de desembre amb Miguel Rodilla, la intervenció del qual té el títol de La problemàtica ambiental de l’aqüicultura marina.

Totes les xarrades són a l’Aula AF-13. Es tracta de la tercera edició d’aquest cicle, en el qual han col·laborat la Delegació del Rector per a Estudiants i el Servei d’Informació i Dinamització (SeDI). Les xarrades són d’accés lliure i gratuït fins a completar l’aforament.