Les persones majors, protagonistes del Passeig Saludable d’aquest diumenge a benefici de Save the Children

5e PASSEIG SALUDABLE DEFINITIVO + ADAPTACIONS

REDACCIÓ. Aquest diumenge dia 14 de desembre se celebrarà la cinquena edició del Passeig Saludable de La Nau Gran, un recorregut festiu que reivindica, compartint espais urbans i en públic, el protagonisme de les persones majors en la societat i els valors solidaris, sostenibles i saludables. Enguany la trobada es fa a benefici de Save the Children i les seues activitats de protecció a la infància en situacions de risc d’exclusió social. Les inscripcions s’han pogut fer a través de la plataforma informàtica de la Universitat Entreu, fins divendres 12 de desembre.

El Passeig Saludable es va suspendre el passat diumenge 30 de novembre com a conseqüència de la pluja sobre València.

La cita del dia 14 començarà a les deu hores al Jardí Botànic i continuarà pel jardí del Túria i el de Vivers fins arribar a la plaça Darwin de l’edifici del Rectorat de la institució acadèmica.

La iniciativa està organitzada pel Servei d’Extensió Universitària i el Servei d’Educació Física i Esports, i compta amb la col·laboració del Vicerectorat de Polítiques de Formació i Qualitat Educativa.

L’entitat beneficiària d’aquesta edició és Save the Children, que realitza activitats de protecció a la infància en situacions de risc d’exclusió social. Es tracta d’una entitat internacional que funciona des del 1919 i que treballa en més de cent vint països del món proporcionant una atenció integral als xiquets i xiquetes, com també a les seues famílies mitjançant programes de prevenció del fracàs escolar, espais segurs i atenció familiar (entre altres), amb l’objectiu d’evitar que la situació econòmica o d’exclusió social en què viuen xiquets i xiquetes no limite els seus drets i els permeta desenvolupar les seues capacitats.

Les inscripcions per al Passeig Saludable de La Nau Gran s’han pogut fer a través de la plataforma Entreu. Les tarifes continuen com en anteriors edicions: individual (5 euros); de grup (almenys 10 persones, 4 euros per persona); i familiar (almenys 3 membres, 3 euros per persona).