Fernando Silva guanya el torneig intern d’escacs de la Universitat

Fernando Silva.

REDACCIÓ. Fernando Silva i Néstor Calvo en la categoria de més de 2150 d’ELO; César Giménez, Carles Navarro, Javier Nieves, Juan Antonio Cebrián, Andrés Lacomba, Kristian Martínez i Antonio Rodríguez en la categoria de menys de 2150 d’ELO; i Lidia Remolí en la categoria femenina són els deu escaquistes que representaran la Universitat de València en el Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CADU) d’Escacs, que es disputarà el pròxim 5 de febrer a la Universitat Jaume I de Castelló.

El Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat de València va organitzar entre el 24 i el 27 de novembre el torneig intern d’escacs, classificatori per al CADU i al llarg dels tres dies de competició una vintena d’escaquistes disputaren les diverses partides en sis rondes que determinaren els campions de l’encontre i els deu seleccionats que disputaran l’Autonòmic.

El Servei d’Educació Física i Esports  acull en la seua web les imatges que resumeixen el torneig.