La Biblioteca d’Humanitats, oberta el cap de setmana dels dies 20 i 21 de desembre

Biblioteca de Ciències, al Campus de Burjassot-Paterna; i sobre estes línies, Biblioteca de Socials, al campus de Tarongers de la Universitat de València.

Biblioteca de Ciències, al Campus de Burjassot-Paterna.

REDACCIÓ. La Biblioteca d’Humanitats Joan Reglà, al Campus de Blasco Ibáñez, obrirà el pròxim cap de setmana del 20-21 de desembre, de 9 a 21 hores, sense servei de préstec en l’horari d’obertura extraordinària (dissabtes el préstec és de 9 a 13:30 hores).

Per accedir a la biblioteca en aquest període, les persones usuàries s’identificaran amb la targeta universitària o qualsevol document que les acredite com a membres de la Universitat. Es tracta d’estudiantat, professorat, PAS, residents a col·legis majors, persones pertanyents a institucions que han signat un conveni amb la institució acadèmica i membres de l’Associació d’Amics i Antics Alumnes de la Universitat.

Biblioteques obertes 24 hores

D’altra banda, la Biblioteca de Ciències Socials (Campus dels Tarongers), la Biblioteca de Ciències (Campus de Burjassot-Paterna) i la Biblioteca d’Humanitats (Campus de Blasco Ibáñez) obriran les 24 hores des del 26 de desembre al 30 de gener. El 31 de desembre i el 5 de gener estaran obertes fins les 15 hores i els dies 1 i 6 de gener estaran tancades.