Més de nou mil atletes s’inscriuen a la carrera popular de la Universitat, diumenge pels carrers de València

Mapa-horizontal-IV-Carrera-UV-SEF2-low

Recorregut de la quarta edició de la Cursa Universitat de València prevista per a aquest diumenge 22 de febrer.

REDACCIÓ. Més de nou mil persones s’han inscrit per a participar a la quarta edició de la Cursa Universitat de València, la qual se celebra aquest diumenge 22 de febrer a partir de les 9 hores, sobre un recorregut urbà de 5.335 metres. A més, uns 400 dels participants previstos són membres de la comunitat universitària, segons el Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat, organitzador de la prova junt a la Facultat de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport. Es tracata de la segona prova puntuable del XI Circuit Divina Pastora de València.

L’eixida de la cursa es farà al costat de les instal·lacions del Servei d’Educació Física i Esports, a l’avinguda Primat Reig, i l’arribada serà a l’interior de les instal·lacions del camp d’esports de Blasco Ibáñez.

Per a la carrera s’ha creat una nova categoria, la universitària, oberta a la participació de tot els membres de la comunitat universitària, els quals hauran d’acreditar a la consergeria del Pavelló Universitari del Campus de Blasco Ibáñez que pertanyen a la Universitat i que estan inscrits per a la cursa mitjançant la presentació del carnet universitari, el DNI del/de la participant i el rebut d’inscripció.

La Universitat obsequiarà amb una samarreta tècnica els primers cinc-cents participants que acrediten estar inscrits i pertànyer a la comunitat universitària. La inscripció s’ha pogut fer a través de la pàgina web oficial de la cursa: www.carreraspopulares.com.