Ja pots subscriure’t al RSS d’Infouniversitat, el periòdic digital de la Universitat

REDACCIÓ. Infouniversitat (www.uv.es/infouni), el periòdic digital de la Universitat de València, ja disposa de RSS per a rebre, en el telèfon mòbil, tablet o ordinador, les novetats de la publicació sense haver d’accedir a la web. Amb la subscripció al sistema es pot accedir als titulars, notícies i actualitzacions d’Infouniversitat tal com vagen produint-se, la qual cosa permet estar al dia amb els seus continguts.

RSS2

El servei naix amb la voluntat de fer més accessible la informació per a l’estudiantat. En el cas dels ordinadors, els navegadors Explorer i Firefox en les seues últimes versions tenen instal·lat automàticament el lector RSS. En Safari o en Google Chrome el lector cal que l’instal·le l’usuari, encara que és molt senzill. El RSS necessita d’una aplicació instal·lada en el dispositiu de l’usuari.