121 equips d’estudiants coordinats per 48 docents competiran pels Premis Motivem

Alumnes participants de l'edició 2014 de Motivem. Foto: Adeit.

Alumnes participants de l’edició 2014 de Motivem. Foto: Adeit.

REDACCIÓ. 48 docents i 431 estudiants competiran per ser els guanyadors de la segona edició dels Premis Motivem, organitzats per la Càtedra de Cultura Empresarial de la Universitat de València amb el suport de la Generalitat Valenciana i “la Caixa”, i dirigits a reconéixer la motivació de l’emprenedoria a l’aula, segons informa Adeit. En concret, s’han presentat a aquesta segona edició 121 equips, un díhuit per cent més que en la seua primera edició.

Fins el 22 d’abril, els equips d’estudiants, coordinats pels seus docents, tindran de temps per a donar forma a la idea emprenedora que presentaran a través de l’Aula Virtual d’Adeit. Els 48 professors coordinadors en aquesta edició han participat en alguna de les sis edicions de l’Escola d’Estiu per a Professors Motivadors de l’Esperit Emprenedor que organitza també la Càtedra de Cultura Empresarial. Aquests professors seran els encarregats de traslladar a l’estudiantat les ferramentes necessàries per a desenvolupar la seua idea de negoci.

Respecte a les titulacions dels estudiants inscrits en aquesta segona edició, destaquen Psicologia, Química, Biologia, Física, Infermeria, Criminologia, Màster en Psicologia General Sanitària, Treball Social i ADE. Amb tot, entre els 121 equips es troben estudiants de totes les àrees de coneixement de la Universitat.

Els deus equips finalistes es repartiran 16.000 euros en premis: 4.000 euros per al primer premi; 3.000 euros per al segon premi; 2.000 euros per al tercer; i 1.000 euros per als set equips finalistes. Després de dues edicions, els Premis Motivem han reunit més de huit-cents estudiants. Mitjançant aquestes iniciatives –explica Germán Ferreiro–, Adeit i la Càtedra de Cultura Empresarial pretenen valorar el potencial, el talent i la capacitat emprenedora dels titulats, així com millorar la seua ocupabilitat.

Més informació: