La Universitat celebra el Dia Internacional de la Dansa amb un ‘flash mob’ a Tarongers

REDACCIÓ. La Universitat de València i el Conservatori Superior de Dansa de València han organitzat un flash mob aquest dimecres 29 d’abril amb motiu de la celebració del Dia Internacional de la Dansa. L’esdeveniment (la creació d’una coreografia de cinc minuts que s’ha assatjat i ballat en una única sessió de mitja hora) va ser a l’esplanada entre la Facultat de Magisteri i la Biblioteca del Campus dels Tarongers. Les dues entitats organitzadores havien convidat l’estudiantat a sumar-se a la celebració, sense més requisit que la intenció de gaudir plenament del ball.

L’activitat ha sigut supervisada per la Delegació del Rector per a l’Estudiantat mitjançant la gestió del Servei d’Informació i Dinamització (SeDI) i la Facultat de Magisteri.