Esteban Morcillo reivindica la recuperació del finançament públic de les universitats en l’acte d’inauguració del curs 2015-16

Jordi Caparrós, membre de la Plataforma en Defensa de la Universitat Pública, durant la lectura d’un manifest reivindicatiu en l’acte d’obertura del curs 2015-2016. Imatge de la portada:  D’esquerra a dreta: Jorge Rodríguez, president de la Diputació de València; Joan Ribó, alcalde de València; Esteban Morcillo, rector de la Universitat de València; Ximo Puig, president de la Generalitat Valenciana; i Enric Morera, president de les Corts Valencianes.

Jordi Caparrós, membre de la Plataforma en Defensa de la Universitat Pública, durant la lectura d’un manifest reivindicatiu en l’acte d’obertura del curs 2015-2016. Imatge de la portada: D’esquerra a dreta, al Claustre de la Nau: Jorge Rodríguez, president de la Diputació de València; Joan Ribó, alcalde de València; Esteban Morcillo, rector de la Universitat de València; Ximo Puig, president de la Generalitat Valenciana; i Enric Morera, president de les Corts Valencianes. Foto; MIguel Lorenzo

REDACCIÓ. El rector de la Universitat de València, Esteban Morcillo, ha reivindicat la recuperació del finançament de les universitats públiques en l’acte d’inauguració del curs 2015-2016 davant el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, consellers, diputats i alcaldes. Durant l’acte, celebrat a l’edifici històric de la Nau, un membre de la Plataforma en Defensa de la Universitat Pública ha llegit un manifest reivindicatiu.

La sessió ha començat amb la lectura de la Memòria de la Universitat del Curs 2014-2015, a càrrec de la secretària general de la institució, María José Añón. La Memòria es pot consultar en http://www.uv.es/gpremsa/Memoria20142015ok. A continuació, Enrique Bigné, catedràtic de Comercialització i Investigació de Mercats, ha parlat sobre Fronteres de la investigació en màrqueting. Cap a la unió disciplinària.

Les paraules del rector són accessibles en http://www.uv.es/rectorat/discursos/obertura/2015/DiscursOberturaRectorUV2015.pdf.

Les classes del curs 2015-2016 comencen aquest dilluns 14 de setembre.