Formar-se per a ser voluntari en esdeveniments esportius

Voluntaris esportius de la Universitat de València. Foto: Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat.

REDACCIÓ. La Universitat de València ha obert l’automatrícula de cursos de formació del Servei d’Educació Física i Esports del primer quadrimestre a través de la seua pàgina web en l’apartat d’Automatrícula. Es tracta cursos de Voluntariat Esportiu que des de fa diversos anys ofereixen a l’estudiantat de la Universitat la possibilitat d’implicar-se en els diferents esdeveniments esportius de la ciutat de València i en les competicions que organitza la institució acadèmica.

L’alumnat universitari que s’inscriga (fins a esgotar places) es formarà en sessions explicatives teòriques sobre les diverses àrees, adquirirà coneixements sobre la importància de la seua tasca en la societat i com desenvolupar-la i, posteriorment, participarà en l’esdeveniment des de llocs diferents, d’acord amb les necessitats de la competició. Els actes esportius, tal com ha informat el Servei d’Educació Física en la seua pàgina web, tenen índole diversa, des dels més populars i de caràcter social i benèfic fins els més grans i de caràcter internacional: carreres populars, marxes cicloturistes, exposicions, entre altres. A més, amb l’oferta de formació en voluntariat esportiu l’estudiantat de graus podrà obtindre crèdits ECTS per participació.