Iniciar-se en el skateboarding, de la mà del Servei d’Educació Física i Esports

skate

REDACCIÓ. La Universitat de València acollirà els dies 14 i 15 d’octubre el Skate Contest Show, que tindrà lloc a les instal·lacions del Servei d’Educació Física i Esports. Amb aquest esdeveniment, el Servei suma una altra acció en la seua aposta per acostar a la comunitat universitària i al públic en general la pràctica d’activitats saludables com ara el skateboarding, oferint l’oportunitat de practicar-lo en un entorn positiu.

La Minirampa s’instal·larà davant dels camps de futbol del Servei d’Educació Física i Esports, al Campus de Blasco Ibáñez el dimecres 14, oberta al públic durant tota la jornada de vesprada (de 15 a 20 hores), i el dijous durant tot el matí (de 9 a 14 hores), sota l’atenció de monitors que, a més de supervisar l’activitat, ajudaran a aquells que vulguen iniciar-se en aquesta pràctica.

A partir de les 16:30 hores del dijous, com ha informat el Servei d’Educació Física i Esports, s’iniciarà el procés d’inscripció dels participants en el xou, on es reuniran skaters de tota la ciutat i que començarà a partir de les 17:30, una trobada que s’anirà tornant més emocionant a mesura que els participants realitzen moviments cada vegada més difícils. L’esdeveniment conclourà a les 19:15 amb el lliurament de premis.