La Universitat reconeix els seus millors esportistes

Cartell de la Gala de l’Esport, que se celebrarà dimarts 20 d’octubre.

REDACCIÓ. El Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat de València ha reconegut els seus millors esportistes en la Gala de l’Esport d’aquest dimarts 20 d’octubre. En l’acte, a les 18 hores a la Sala d’Actes de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació, també s’han reconegut els medallistes universitaris i s’han presentat les seleccions que representaran la institució acadèmica en el CAEU (Campionat Autonòmic d’Esport Universitari) i el CEU (Campionat d’Espanya Universitari). Igualment, s’ha destacat la trajectòria de la tenista Carola González-King, de la judoka Mónica Merenciano, del seleccionador d’atletisme de la Universitat Jesús Sanchís i del periodista Luis Urrutia.

L’objectiu d’aquesta gala és homenatjar els millors esportistes de les diferents competicions que al llarg de la temporada passada van aconseguir mèrits en l’esport i presentar els equips universitaris de la temporada. En l’acte també s’ha fet un balanç esportiu del curs anterior, el qual “serà positiu”, com han declarat des del Servei d’Educació Física i Esports, “perquè a les medalles aconseguides pels esportistes en els diferents campionats d’Espanya universitaris cal afegir els bons resultats internacionals en els campionats d’Europa universitaris”.

La cerimònia ha sigut presidida pel rector de la Universitat, Esteban Morcillo, acompanyat pel vicerector de Cultura i Igualtat, Antonio Ariño, i pel director del Servei d’Educació Física i Esports, José Campos.