Concert de León Benavente i Flipping Colors, i la Fira d’Associacions Juvenils, al Festival de Benvinguda

León Benavente.

REDACCIÓ. León Benavente i Flipping Colors són els protagonistes del concert que, dins del Festival de Benvinguda, ha tingut lloc aquest dijous 29 d’octubre a la Sala Noise a partir de les 22:30 hores. El preu de les entrades, 5 euros, es destina a Pobresa Zero (venda d’entrades en http://benvinguda.blogs.uv.es/concert-de-benvinguda/venda-dentrades/). Paral·lelament, aquest divendres continua la programació de la XX Mostra de Teatre Universitari, amb l’obra Questi fantasmi, per Assaig, Grup de Teatre de la Universitat, a la Sala Matilde Salvador de la Nau (19:30 hores).

Aquest dijous 29 també ha tingut lloc al Campus dels Tarongers la XIX Fira d’Associacions Juvenils del Consell de la Joventut de València. Igualment, es mantenen en agenda diverses exposicions, com ara: Carles Salvador i el seu temps, OSS#VLC: Outer Seed Shadow València i Dones. Afganistan. Gervasio Sánchez, al Centre Cultural La Nau; mentre que al Campus d’Ontinyent hi ha dues mostres: Projecte Intergeneracional. Memòria i Patrimoni Viu i Diverses: Històries de dones.

Aquest dijous 29 d’octubre té lloc la XIX Fira d’Associacions Juvenils del Consell de la Joventut de València.

El Festival és una porta oberta perquè l’estudiantat conega l’oferta d’activitats culturals i socioculturals de la Universitat de València. També és una invitació a la ciutadania a compartir l’ampli ventall d’activitats i d’espais culturals que produeix i difon la Universitat. L’activitat està organitzada per la Delegació per a Estudiants i el Servei d’Informació i Dinamització (SeDI), i el programa s’entén com una activitat d’acollida als nous estudiants i de benvinguda del nou curs per als qui començaren en anys anteriors. Les activitats estan escalonades al llarg de tot el mes d’octubre i primers de novembre.

Les entitats de la Universitat que han col·laborat en el Festival de Benvinguda són el Vicerectorat de Cultura i Igualtat, l’Aula de Cinema, l’Aula de Música, l’Aula de Teatre, el Col·legi Major Rector Peset, el Jardí Botànic, el Patronat d’Activitats Musicals, la Fundació General de la Universitat de València i el Servei de Política Lingüística.

Podeu consultar el programa complet d’activitats en el blog del Festival de Benvinguda: http://benvinguda.blogs.uv.es/programa-complet/.