La Universitat formarà el voluntariat de la marató de València

Marato2012c

Marató de València del 2012. Foto: Miguel Lorenzo

REDACCIÓ. La Universitat de València inicia un curs de voluntariat esportiu orientat a la Marató València Trinidad Alfonso. El curs es desenvoluparà entre el 3 i el 15 de novembre, amb dues sessions teòriques el 3 i 10 de novembre i una el divendres 13 de novembre a Expo Esport.

L’alumnat que es matricule en aquests cursos es formarà en sessions explicatives teòriques sobre les diferents àrees, adquirirà coneixements sobre la importància de la seua tasca en la societat i com desenvolupar-la i, posteriorment, participarà en l’esdeveniment des de diversos llocs, d’acord amb les necessitats de la competició.

Bona part de l’èxit de la marató passa no sols per l’exigència esportiva, sinó també per l’èxit organitzatiu. Tant la carrera com els avituallaments, les animacions, l’Expo Esport València o les activitats paral·leles necessiten de la mà i el compromís de la ciutat i els seus ciutadans. Un esforç diferent i de caràcter altruista, però que comporta una gran satisfacció pel fet d’ajudar activament els herois/heroïnes que creuaran la meta. A més, amb l’oferta de formació en voluntariat esportiu l’estudiantat de graus podrà obtindre crèdits ECTS per la seua participació.

La matrícula dels cursos estarà oberta tant per a la comunitat universitària com per al públic en general fins a cobrir les places a través de la pàgina www.uv.es/sef en l’apartat d’Automatrícula.