Quaranta representants d’estudiants de la Universitat participen en una jornada de formació

Un moment de l'Encontre d'estudiants.

Un moment de l’encontre d’estudiants.

REDACCIÓ. Un total de quaranta representants d’estudiants de les diverses associacions i organismes de la Universitat van participar el cap de setmana en una jornada de formació. L’estudiantat ha intercanviat en aquesta trobada, organitzada per la Delegació d’Estudiants, experiències i informació sobre diversos aspectes de la vida acadèmica.

La jornada estava dirigida a representants de les AdR (Assemblees de Representants), membres d’associacions representades al Claustre, membres del Consell de Govern, de la messa de l’AGE (Assemblea General d’Estudiants), el vicesíndic de Greuges Óscar Moreno i el delegat del Rector per als Estudiants, Jordi Caparrós. El delegat ha explicat que “ha sigut un espai de formació i dinamització per als representants on ens hem conegut tots, hem intercanviat experiències i hem parlat de normatives que conté la Universitat, a més de formar-nos en diverses matèries”. En aquest sentit, l’estudiantat ha rebut, de la mà de professorat de la Universitat, formació en oratòria, resolució de conflictes, administració interna –ajudes, convocatòries, memòries, catàlegs de participació, entre altres. També s’ha aprofitat la jornada per a resoldre dubtes, problemes i parlar d’actuacions en les juntes de centres.

encontre-estudiants-02

L’objectiu era oferir un espai de trobada i intercanvi per a estudiants que, des de diversos àmbits, exerceixen la representació d’alumnes a la Universitat de València, així com millorar la participació i el quefer de les associacions mitjançant la capacitació en habilitats i l’accés a la informació i els processos de participació. L’encontre es va celebrar a l’Alberg Torre d’Alborache.