Economia del bé comú per a tots els públics

Àlvar López. Alumnes de la Universitat de València han assistit aquesta setmana a un encontre amb l’economista Christian Felber, l’impulsor del model de l’economia del bé comú. Felber va oferir una conferència dilluns 24 de setembre a la Fundació Social Caixa Ontinyent, a la capital de la Vall d’Albaida.

Durant una hora i mitja va explicar els principals punts de la seua alternativa econòmica. Entre els més de dos-cents cinquanta assistents hi havia diversos estudiants de la Universitat de València, que aprofitaren l’oportunitat per a informar-se sobre què és i què proposa l’economia del bé comú de la mà del seu fundador. El llibre de Felber La Economía del Bien Común s’ha convertit en un referent d’alternativa econòmica i de fet ha venut més de trenta mil exemplars a Àustria i Alemanya, mentre que a Espanya ja va per la tercera edició des de que es publicà el passat mes de juny.

Ràdio Universitat va estar en l’acte i va parlar amb Felber i alguns alumnes que hi van assistir. Se’n pot escoltar un reportatge clicant ací