Concurs internacional de curts sobre dret humans

I Festival Internacional de Cinema, Pau i Drets Humans

REDACCIÓ. L’alumnat que tinga un curtmetratge o que estiga pensant a realitzar-ne un té ara l’oportunitat, fins el 19 de novembre, de presentar-lo al concurs 1 minut 1 dret que ha convocat la Fundació per la Justícia. Es tracta d’un concurs internacional amb la temàtica dels drets humans com a eix principal. La iniciativa s’emmarca dins del Festival de Cinema i Drets Humans que se celebrarà a València del 20 al 25 de novembre.

Hi podran concursar realitzadors individuals o col·lectius. Els participants optaran a un primer premi que consisteix en un xec de 500 euros. Més dos premis honorífics: un premi al millor curt sobre drets civils i un premi al millor curt de drets econòmics, els tres rebran diploma acreditatiu i un obsequi. S’admetran fins a dos curtmetratges per participant. Els treballs han de versar sobre algun dels drets humans arreplegats en la Declaració Universal de Drets Humans.