L’economista Arcadi Oliveres se suma hui a la Nau a la Cultura Protesta

Arcadi Oliveres. Foto: Attac TV

REDACCIÓ. Arcadi Oliveres, professor d’Economia Aplicada a la Universitat Autònoma de Barcelona i president de Justícia i Pau, ofereix hui dijous una conferència a la Universitat de València. La xarrada s’emmarca dins de les Jornades Cultura Protesta que tracten sobre crisi, ensenyament, economia i cultura. La cita és a les 19:30 hores a l’edifici històric de la Nau.

El projecte Cultura Protesta és una iniciativa de diversos artistes i membres de la cultura valenciana que es resisteixen a deixar-se dur per la negativitat de la situació actual. Així, han elaborat tota una programació de teatre, curtmetratges, cultura urbana, conferències i música per a reivindicar la importància de la cultura davant les retallades i les pujades d’impostos.

Les activitats s’han programat per als dies 18, 19 i 20 d’octubre i com a seus principals on tindran lloc es troben la Universitat de València, en la qual l’edifici històric de la Nau concentrarà les conferències, i l’Ajuntament de Burjassot.