Álvaro i Héctor s’enfroten hui a Puchol II i Santi en la Partida de Benvinguda

REDACCIÓ. El trinquet de Pelaio acull hui dijous, 25 d’octubre, la Partida de Benvinguda de la Universitat de València. La parella Álvaro i Héctor s’enfronta a Puchol II i Santi en aquest tradicional encontre de pilota valenciana que començarà a les 17 hores. L’entrada és gratuïta per als membres de la comunitat universitària que només han de mostrar el carnet de la institució.

La Universitat de València és una institució bolcada des de fa anys en la promoció i difusió de l’esport autòcton. I des de fa diverses temporades és habitual que un dels nombrosos actes programats per a rebre el nou curs siga aquesta partida “especial” de pilota, emmarcada en les jornades de benvinguda.

El Festival de Benvinguda és una porta oberta a la Universitat, amb la qual es pretén que tots els estudiants i els nous matriculats coneguen l’oferta d’activitats culturals i socioculturals que proposa la Universitat. Així mateix, la Benvinguda pretén obrir una finestra a la ciutadania valenciana per a compartir l’ampli ventall d’activitats i d’espais de la institució destinats a difondre i produir cultura.